headline photo

Rozmowa z Adą i Weroniką z IV klasy po spotkaniu Klubu

środa, 24 października 2007

pan Marcin: Ada i Weronika, w jakie gry dzisiaj grałyście?

Ada i Weronika: Dzisiaj zagrałyśmy w "Kto jest kto?", "Bingo", "Mysią grę" i w tą niemiecką grę "Czy znasz miesiące?"

pan Marcin: Weronika, która gra najbardziej ci się spodobała?

Weronika: Najbardziej mi sie spodobała gra "Kto jest kto?", ponieważ jest ciekawa i wciągająca. Trzeba być mądrym i spostrzegawczym. Świetnie się gra z moją koleżanką Adą i się nie kłócimy. A ta gra jest kolorowa, ma ładne obrazki i przyjemnie się na nią patrzy.

pan Marcin: A tobie, Ada, która gra się najbardziej podobała?

Ada: Mi też się najbardziej podobała "Kto jest kto?". Trzeba być sprytnym, żeby wygrać. Najlepiej gra mi się z Weroniką, bo ona nie oszukuje. A gra jest ciekawa i kolorowa, ale jeszcze lepsza byłaby z postaciami z bajek.

pan Marcin: Bardzo ładnie opowiedziałyście o waszym wspólnym graniu. Dziękuję. Mam nadzieję, że za tydzień znów przyjdziecie z nami pograć.

Widok ulubionej gry Ady i Weroniki

0 komentarze:

Prześlij komentarz